11 oktober, 2011

En dag på jobbet

"Vad fan är det där?" frågade min arbetskollega när jag tog fram ett pofiberbröd under frukostrasten medan han själv bredde en tekaka. Sedan började övriga diskutera om min macka var LCHF eller GI och den enda jag ville göra var att få äta min macka i fred:-) Bokstäver hit och bokstäver dit! En annan jobbarkompis som suttit tyst tog tag i det hela och sa "Det är väl bara en nyttig macka helt enkelt!"

Det bästa jag gjorde idag förutom att övertyga en kund att köpa Keldas matlagningsgrädde framför Mildas (Hon sa "men Milda har ju så lång hållbarhet". Hmm, undra just varför....?) var att rädda Valios Mjukt och gott paketer som stod inträngda mitt bland Mildas och Garants margariner! Stackarna! Nu står de på Bregotthyllan där de hör hemma. Han som jobbar i mejeriet förstod inte riktigt poängen med det och sa "men Milda är ju också smör".

Visst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar