29 augusti, 2011

Underbar helg!

Avokado, makrill och linfröbröd med ost. Jag öppnade en grönpåse som vi fick utdelade, tänkte att jag skulle ge den en chans ändå eftersom innehållsförteckningen inte var så hemsk som jag trodde. Jag öppnade påsen, luktade på den och gav den sedan till en soldat i gruppen. Nej, inte om jag inte är tvungen.

En bild från kvällsfikan. Jag delade bricka med en annan soldat. Två av grejerna intog jag. Svårt att gissa vilka?

Mina frukosttallrikar var väldigt bleka. Fil, ägg och ost. Även om jag äter med ögonen hade jag ingen lust alls att färgberika dem med lättapaket, sylt och müsli.


Jag fick en för tidig födelsedagspresent av min soldatkompis. Hon sa: "Jag har titttat noga på innehållsförteckningen, jag tror att den ska vara bra". Sist fick jag ekoägg av henne:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar